ponedeljek, 4. avgust 2014

Sivkin liker

Kot sem obljubila, posredujem recept za sivkin liker.

Od znanke sem slišala, da nekdo dela sivkin liker in baje je dober. Malo sva tudi bla, bla kako to oni delajo.... Torej "baba čula, baba rekla"- jaz bom pa probala.
Borovničevec in druge likerje delam s sladkornim sirupom, zato sem tudi sivko poskusila na ta način.

V pol litrsko steklenico sem stresla cvetne liste sivke in prelila z vodko. To sedaj pacam v hladilniku. Ker se bojim, da cvetki na površini splesnivijo, vsak dan premešam. Po štirih dneh se je vodka že lepo obarvala. Kakšen dan bom še počakala nato pa bom odcedila in dodala sladkorni sirup.

Še količine, ki sem jih oz. jih bom porabila:
4-5 žlic cvetnih listov sivke
2,5 dcl vodke
sladkorni sirup (2 dcl vode, 1dcl sladkorja)

Za prvi poskus sem vzela manjše količine, da ne uničim preveč surovin. O rezultatu in užitnosti tega zvarka poročam, ko bo nared. Tudi fotografije sledijo.


Poročam.
Po sedmih dneh pacanja je vodka lepo spremenila barvo in vonj po sivki je bil res močan.


Sivko sem odcedila in dodala 1dcl sladkornega sirupa. Sirup sem pripravila iz 2 dcl vode in 1 dcl sladkorja. Prevrela. Ohladila. Nastalo je cca 2,5 dcl sirupa.

Ko sva malo po degustirala se nama je liker zdel zelo hud- beri močan alkoholni okus, z zelo močnim okusom po sivki. Ko pa sem v kozarček dodala še malo sirupa je postal "liker" bolj prijazen. 

Najprej sem k zvarku dodala še 1 dcl sirupa, potem pa še preostanek.

Nastali zvarek je zanimivega zeliščnega okusa - meni je dober. 

Končni izdelek - 0,5 l sivkinega likerja
Popravljam recept zgoraj. Liker je kar sladek, zato predlagam, da sladkorni sirup dodajate po vašem okusu.

Lep pozdrav in hvala za obisk.


2 komentarja:

  1. O super hvala za recept :)! Bom počakala še da poročaš kako je uspelo in se potem lotim. Vsekakor so pa slikice zaželene. Kar pa se tiče pesnenja cvetkov - včasih žlica sladkorja po vrhu pomaga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za recept. Škoda, ker sem za letos zamudila :-(. Čakam rezulatate degustacije, potem pa shranim recept na varno mesto :-))

    OdgovoriIzbriši