torek, 25. marec 2014

Za mame ....

Mami...

Zvončki so zate
tudi marjetke,
vzemi še mene,
v šopek med cvetke.

Primi za lička
in me poljubi,
jaz bom pa tebe,
ne boš nič na zgubi.

Pet, ... šest.. poljubčkov,
še več če želiš...
Mamica moja, zakaj se smejiš?

Žal, avtorja ne poznam. Sem pa to pesmico večkrat deklamirala na proslavah za žene,  v tistih časih, ko še materinskega praznika nismo praznovali.

Mame obožujemo svoje otroke!
In rade imamo rožice, ki so kot otroci - ob pravi vzgoji čudovito cvetijo.

Nekaj utrinkov z naših gredic - za mame - iskrene čestitke!











4 komentarji:

  1. Je sploh še kaj za dodat. Lep materinski dan tudi tebi.
    Rožice so pa lepe. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidiš te pesmice pa tudi jaz ne poznam pa imam kar konkretno zalogo pesmic,rekov, misli... v zvezi z mamami. Hvala zanjo, zna še kdaj prav priti :). Vse sipovedaal ain super rožice podarila! Lep matereisnki dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne rožice in zelo lepa pesmica :-)

    OdgovoriIzbriši